FAQ

Hoe kan ik betalen?

Voor alle online transacties gebruiken we iDEAL. Ideal is gegarandeerd de snelste afhandeling. Hierdoor heeft u de producten het snelst in huis. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank of SNS Regio Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet-betaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent en uw bestelling wordt voor u gemaakt of klaargemaakt voor verzending!

Zit er garantie op de producten?

Voor de garantiebepalingen verwijzen we naar de Algemene- en Leveringsvoorwaarden.

Kan ik een kijkafspraak maken?

InteriZO Heeft geen winkel of showroom. Voor de ZO! collectie kunt u een afspraak maken om te komen kijken.

Kan ik mijn aankoop ook afhalen?

Voor de meeste producten is een aankoop via de webshop en het artikel laten verzenden het makkelijkste. Voor grote items als in de ZO! Collectie of voor artikelen die u op maat heeft laten maken bestaat de mogelijkheid om deze zelf op te halen. Dit gebeurt op afspraak.

Kan ik de status van mijn zending volgen?

Iedere klant waar een pakket naar wordt verzonden ontvangt per mail een Track & Trace code. Deze mail ontvangt u zodra het pakket is opgehaald door de vervoerder. Met deze Track & Trace code kunt u het gehele verzendings-traject van uw aankoop volgen.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Wij leveren in heel Nederland en Belgie. Mocht u een levering elders willen ontvangen? Neem dan even contact op zodat we dit kunnen organiseren. De kosten hiervan worden met u gedeeld.

Verkopen jullie ook aan zakelijke klanten?

Naast particuliere klanten verkopen wij zeker ook aan zakelijke klanten.  Showrooms, bedrijfsruimtes, ontvangstruimtes etc. worden in het bedrijfsleven ook voorzien van onze statements.

Kunnen artikelen op maat of naar specifieke wens worden gemaakt?

Alle ZO!-items kunnen voor u op maat worden gemaakt waardoor ze exact zullen passen in de voor u bedoelde ruimte. Naast het op maat maken kunnen we ook soortgelijke items maken naar uw wensen.  Neem in alle voorkomende gevallen zeker contact met ons op!

Ik heb een eyecatcher/statement te koop. Kan ik jullie hiervoor benaderen?

Heeft u een item dat voldoet aan de omschrijving van statement/eyecatcher en wilt u dit verkopen? Neem dan zeker contact met ons op. Wellicht past jouw item goed bij onze collectie en maken we elkaar blij 🙂

Kan ik ook goederen retourneren?

Wilt u een artikel aan ons retourneren? Dat is geen probleem. U kunt zich beroepen op het herroepingsrecht. Wij geven u een bedenktijd van 14 dagen. Deze gaat in op de dag waarop u uw bestelling ontvangt. Let op:! Het retourneren van gepersonaliseerde of op maat gemaakte producten is helaas niet mogelijk. Voldoet u aan deze criteria en wilt u een artikel retourneren? Volg dan de instructie van het meegezonden retourformulier. Neem voor de grote/zware artikelen en de ZO! collectie contact met ons op om het transport te regelen en te plannen. De kosten en risico’s van de retourzending zijn voor uw eigen rekening.

Zodra wij het retour gezonden artikel naar behoren hebben ontvangen zullen we het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen op uw bankrekening terugstorten.

Overige informatie vindt u terug in onze Algemene en Leveringsvoorwaarden

 

Kan hout gaan werken en/of scheuren?

Hout is een natuurlijk product waardoor het altijd kan werken door invloeden als temperatuur en luchtvochtigheid. Hoe meer deze zal variëren, hoe meer het hout zal werken.

Wat is de levertijd van jullie artikelen?

Indien een artikel voorradig is, kan dit binnen 1 a 2 werkdagen worden geleverd. Let wel! Grote/zware artikelen worden op afspraak geleverd. Dit gebeurt in de meeste gevallen binnen 1 werkweek.  Indien een artikel niet voorradig is en/of op maat moet worden gemaakt, zal de levertijd afhankelijk zijn van meerdere factoren en afhankelijk van het bestelde artikel. Gemiddeld genomen dient u in dit geval rekening te houden met 4 tot 6 weken levertijd.

Overige informatie vindt u terug in onze Algemene en Leveringsvoorwaarden

Kunnen artikelen afwijken van de items op de foto's?

Omdat we werken met hergebruikte (upcyled & recycled) natuurlijke materialen, zullen er altijd onderlinge verschillen zijn. Met name de items van sloophout, waar de originele kleuren zijn behouden, zijn de afwijkingen het grootst.  Artikelen die besteld worden, kunnen  dus afwijken van de fotografie van de webshop. Wel streven we altijd zoveel mogelijk gelijkenis na.

Waar kan ik terecht voor een klacht?

Indien u een klacht heeft willen wij dat zeker én zo snel mogelijk weten. We willen alle klachten graag oplossen. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier.

 

Ik heb een vraag over een product.

Voor vragen over een product kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen of ons Appen. Dan heeft u het snelste antwoord op uw vraag.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd.

Neem in beide gevallen altijd contact met ons op via het contactformulier. We zullen dit altijd voor u oplossen.

Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?

InteriZO heeft een privacy policy opgesteld welke u in de footer van iedere pagina kunt aanklikken. Hierin kunt u lezen dat wij conform de AVG wetgeving omgaan met uw gegevens.

Waarom hebben ZO! Collectie-items soms een langere levertijd?

Van de ZO! Items hebben we altijd 1 uniek item op voorraad. Indien een door u besteld item net is verkocht, zal het volgende artikel opnieuw worden gemaakt.  Bijkomend voordeel is dat we dit volledig naar uw wens kunnen samenstellen.

Chat openen
Heeft u hulp nodig? WhatsApp ons
Hallo,
Heeft u een vraag? Stel hem via WhatsApp!
Menu
Shop